2012. február 16., csütörtök

Egy cseppnyi tavasz

Tegnap kellemes meglepetés ért, kétszeresen is. Egyrészt mert nem nagyon vagyok híve a Valentin nap ünneplésének, másrészt nem vagyok egy cserepes virág rajongó sem, mégis férjem tegnapi meglepetése mindkét véleményemet megváltoztatta.

Igazából nem is az ünnep miatt hozta, csak mivel minden ezzel volt tele, eszébe jutott, hogy úgyis szoktam reklamálni, hogy már sosem hoz virágot. Viszont azt is tudta, hogy a cserepest nem annyira szeretem, de pont az ünnep miatt a vágottakból a nap végére már csak a nyamvadt, drótozott, kókadt rózsák maradtak, és mikor ezt a kis tüneményt meglátta, azt gondolta, talán nem baj, hogy cserépben van. És valóban, annyira tündéri! Szeretem a kis jácintokat is, amiket már lehet ilyenkor kapni, és csodás illattal tudják megtölteni a házat, de ilyen édes kis mini tulipánokat még sosem láttam, így  most ők a kedvenceim:


Nagyon várom már, hogy végre tényleg eljöjjön a tavasz, és a kertünkben ötletszerűen ültetett néhány kis hagymás növénykénk (nárciszok, néhány piros tulipán és még egy fehér valami, aminek nem tudom a nevét)  is kihajtsanak. Bár a mai nap alapján ez még messze van, délelőtt megint havazott, délután pedig őrületes szélvihar volt:(. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése